femmes logo

Hubnutí stehen – Cvičební plán pro konkrétní partie

9. 2. 2023
hubnutí stehen

Obsah

Chcete-li zhubnout stehna, je důležité kombinovat správnou stravu s cvičením zaměřeným na konkrétní partie. Níže uvedený cvičební plán vám pomůže s hubnutím stehem a dosažením vašich cílů. 

Cviky na hubnutí stehen

  1. Dřepy s náskokem: Stůjte rovně s nohama od sebe na šířku ramen. Dejte jednu nohu na špičku a udělejte dřep tak, aby kolena nebyla před nohama. Opakujte 10-15 krát na každou nohu. 
  1. Squat jumps: Stůjte rovně s nohama od sebe na šířku ramen. Vyskočte a udělejte dřep. Vraťte se zpět do výchozí pozice a opakujte 10-15 krát. 
  1. Dřepy plié: Stůjte rovně s nohama široce rozkročenýma a chodidly směřujícími do stran. Udělejte dřep a opakujte 10-15 krát.
  1. Výpady boční: Stůjte rovně s nohama od sebe na šířku ramen. Přesuňte jednu nohu do strany a udělejte výpad. Vraťte se zpět do výchozí pozice a opakujte 10-15 krát na každou nohu. 
  1. Leg press: Lehněte si na záda s nohama na tlakovači. Použijte nohy k tlačení těžkého závaží vzhůru. Opakujte 10-15 krát. 
  2. Leg Extension: Lehněte si na záda na leg extension stroj a nohy položte na plošinu. Pomalu zatlačte nohy dolů a pak se vraťte zpět do výchozí pozice.
  3. Hamstring Curls: Lehněte si na břicho na hamstring curl stroj a nohy položte na plošinu. Pomalu zatáhněte nohy dolů a pak je vraťte zpět.
  4. Lunges: Postavte se s nohama na šířku ramen a jednu nohu vysuňte dopředu. Pomalu se svažte dolů, dokud nejsou kolena ohnuta na 90 stupňů, a pak se vraťte zpět do výchozí pozice.

Důležité upozornění:

Nezapomínejte na správnou techniku cvičení a na rozcvičení před cvičením. Vždy se řiďte radou svého lékaře před zahájením nového cvičebního programu. 

Tip na závěr

Tyto cviky zaměřují na stehna a pomáhají nejen posílit svaly, ale také podpořit proces spalování tuků a hubnutí stehen. Je však důležité dbát na správné provedení cviků, aby nedošlo k úrazu. Pro dosažení nejlepších výsledků byste měli zahrnout do svého tréninkového plánu kombinaci více svalových skupin a zaměřit se na zvýšení svého celkového kondičního stavu. Tento cvičební plán v kombinaci s vyváženou stravou pomůže ke zhubnutí stehen a zlepšení jejich tvaru. Vytrvejte a dosáhněte svých cílů! 


Mohlo by vás také zajímat:

krása
Femmes.cz – Copyright © 2024
magnifiercross